2 exerciţii pentru un abdomen plat

Exerciţiile făcute de acasă sunt numai bune pentru a avea un corp atrăgător care să te determine să te simţi bine în pielea ta. Fie că este vorba de un atrenament cardio, de exerciţii pentru triceps sau abodomen, idea este că se poate scuti timp pentru a nu mai merge la sală şi a face totul chiar de acasă.

Îţi propun 2 tipuri de exerciţii ce pot fi făcute de acasă, dacă vrei un abdomen plat

1. Întinde-te cu spatele pe podea şi cu mâinile deasupra capului. Ridică încet trunchiul şi picioarele şi apoi revino în poziţia iniţială. Repetă de 20 de ori.Este un exerciţiu numai bun pentru a scăpa de burtă.

exercitiul-1

2. Abdomene către tavan – stat pe spate, cu picioarele îndoite, aduci mâinile deasupra capului şi te ridici de la podea încercând să ajungi cât mai sus cu palmele. Fă repetările controlat şi încearcă să ajungi sus cu palmele. După 4 runde ar trebui să simţi cum îţi arde abdomenul şi cum transpiraţia curge pe spate…
abdomene-catre-tavan

2 reguli simple pentru a nu te îngrăşa de sărbători

Hei,

Ador perioada în care ne aflăm. Fiecare moment are magia lui, nerăbdarea este şi ea la cote înalte, iar mâncarea ne face gustul Crăciunului mai bun. Nu trebuie să uităm că odată ce mâncăm ce ne place trebuie să ne asumăm un risc: depunerea kilogramelor.

Într-un articol super interesant am găsit câteva reguli legate de cum să mâncăm pentrua  nu ne îngrăşa.

Gândeşte-te cu grijă la “răsfăţurile culinare”

Până una alta, este firesc să te răsfeţi de sărbători cu delicateţuri. Dar nu cu toate delicateţurile! NU gusta din toate de pe masă. Doar pentru că ai şapte feluri de aperitive şi de mâncare nu înseamnă că trebuie mâncate toate. Mai mult, nu înseamnă că trebuie să serveşti patru feluri de mancare la o masa. De exemplu, poţi sari  peste salata de boeuf si opteaza mai degraba pentru salata de sfecla roşie cu hrean.

 Fără caloriile din lichide

Limitează-te la două pahare de vin , cât mai multă apă sau chiar o cafea. Este mult mai indicat decât răcoritoarele care conţin sute de calorii.

ce_mananci_de_sarbatori

NU te păstra pentru mesele festive

Se obişnuieste tot mai mult a nu se mânca înaintea meselor festive pentru a putea mânca la momentul potrivit. Acestă idee este GREŞITĂ! Cu cât foamea este mai mare, cu atât vei mânca mult mai multe preparate grele la masa festivă. Indicat este să mananci ceva inainte cu aproximativ o oră. Este suficient un bol mic de ciorbă acră, uşoară, făra prea multe grăsimi, pentru a-ţi stăpâni foamea.

Ce ziceţi? Ţinem cont de ele? Sper ca anul viitor să ne revedem la fel de slăbuţe şi la fel de sănătoase!

Sărbători Fericite!

Slăbeşte până la 10 kilograme de Revelion

Bună,

Cum tot ne aflăm în perioada Sărbătorilor de Iarnă, m-am gândit să scriu un articol despre o grijă a multor doamne şi domnişoare: kilogramele în plus.

În acest articol am găsit o serie de diete care asigură pierderea rapidă şi sănătoasă a kilogramelor, fără înfometare, până la Revelion.

articol-mic-6

Iată unul dintre regimurile de slăbit care te va ajuta să slăbeşti în jur de 10 kilograme, până de Revelion:

Dieta P.I.N.K

Durează până la 15 de zile şi este recomandată de nutriţionişti pentru că presupune consumarea legumelor şi a proteinelor.

Exemplu de meniu:

Prima faza (3 zile) :

 Mic dejun: un smoothie cu fructe, lapte de migdale, spanac, telina, morcov.

Pranz: o salata cu o friptura de pasare sau o portie de mancare de fasole;

Cina: o portie mica de orez cu legume.

A doua faza (7 zile):

Mic dejun: un smoothie cu fructe si legume;

 Gustare: 2 fructe;

 Pranz: peste cu o garnitura de legume sau piure de conopida;

Gustare: 2 fructe.

Cina: supa de linte cu putin orez.

A treia faza ( nu mai mult de 5 zile):

Mic dejun: 2 ouă fierte şi o salată de legume

Gustare: 2 fructe

Pranz: o supă cremă de legume

Cina: o ciorbă şi o salată

 Gustare: 2 fructe

Pentru a atinge rezultatele dorite şi slăbirea să fie una sigură includeţi în această dietă pudra de slăbit Castan Brazilian. Este foarte eficientă şi datorită cafeinei din seminţele acestui fruct, efectele asupra slăbirii sunt rapide.

Un An Nou cât mai Fericit, cu o siluetă care să vă mulţumească, dragelor!

Slăbirea de după sarcină

alaptat-1

Sunt în perioada de sarcină şi am început să mă gândesc serios la sute de modalităţi, diete pentru a slăbi.In mod clar, alăptarea mă va ajuta să elimin kilogramele nevinovate care s-au depus timp de 9 luni.

În acest articol am descoperit nişte indicaţii numai bune pentru a slăbi după naştere. Ca viitoare mămici, dacă nu vă simţiţi atât de ambiţioase pentru a vă creea singure un regim de slăbit de după sarcină, puteţi recurge la un nutriţionist.

Timp de 9 luni, cele care acum sunt cele mai fericite femei pentru că au statul de mame, au asimilat un număr de kilograme considerabil. Este şi normal să fie aşa. Copilul are nevoie de hrană şi tu ca mamă trebuie să te hrăneşti timp de 9 luni cât pentru doi.

Uiţi de diete cât timp eşti gravidă şi te gândeşti ca acele kilograme care apar de la o săptămână la alta sunt de neevitat. Însă, nu trebuie omis un lucru: în cele 9 luni este important să ai grijă de alimentaţia ta.

Potrivit medicilor, femeia care se pregăteşte să devină mamă, timp de 9 luni ia în greutate în jur de 10-15 kilograme. În ultimul trimestru de sarcină kilogramele se depun cel mai repede. Bebeluşul de dezvoltă şi se pregăteşte să vină pe lume.

Dacă doreşti, ca proaspăt mămică, să începi o cură de slăbire, gândeşte-te înainte că, odată ce alăptezi arzi caloriile. Un prim pas către slăbire: alăptează cât mai des! Atunci când copilul îţi cere lapte, nu ezita să nu îi oferi. Alăptatul este un mod eficient de a slabi. Acesta poate arde în jur de 500 de calorii pe zi.

Sper sa iti fie de folos acest articol, dragă proaspătă mămică!

MuscleMan, aportul proteic de care ai nevoie

Salut,

Am hotărât să scriu acest articol pentru că am tot auzit pe ici-colo cum că despre menţinerea în formă a sportivilor nu zic nimic. Ei, bine nu am stat mult pe gânduri şi am zis să scriu câte ceva.

M-am tot interesat eu despre sport, despre ce mănâncă un culturist de arată într-un mod de te cuprinde invidia, mai ales pe un bărbat care nu prea are activitate sportivă.

Zis şi făcut!

’’Cine nu are proteine, atunci să-ţi cumpere’’ – aceasta a fost replica care m-a determinat să scriu azi despre suplimentele proteice care ajută la dezvoltarea masei musculare, mai pe scurt te menţin în formă.

Bărbaţilor, în mare parte, articolul ăsta e pentru voi. Spun în mare parte pentru că eu cunosc şi femei care au pasiune înrăită pentru sport şi ’’lucrarea muşchilor’’, mai mult decât aş avea eu, de pildă.

Proteinele MuscleMan despre ele este vorba. Sunt o importantă clasă de nutrienţi pentru sportivi, dar mai ales pentru cei care doresc să îşi dezvolte masa musculară în mod semnificativ. Aceste proteine sunt molecule complexe şi de nelipsit materiei vii pentru că intră în compoziţia plasmei şi a nucleului participând la metabolismul celular.

proteine-3

De altfel, toate celule organismului uman au abilitatea de a sintetiza proteine, cu condiţia ca aminoacizii necesari să fie furnizaţi.

Spre deosebire de femei, bărbaţii au nevoie de mai multe proteine din cauză că au o greutate mai mare şi mai multă masă musculară. Nevoia de proteine ţine seamă şi de nivelul de activitate fizică a fiecăruia.

Aportul mai mare de proteine este regăsit în sporturile de rezistenţă deoarece acestea sunt utilizate ca şi sursă de energie, spre desoebire de sporturile de forţă, unde proteinele (MuscleMan) sunt esenţiale în construirea mesei musculare.

Ce părere aveţi despre acest lucru?

Hugs!

Încearcă şi tu detoxifierea de toamnă, dacă vrei să slăbeşti sănătos

Detoxifierea de toamnă este aliatul în slăbire petru personele care doresc să elimine kilogramele care deranjează. Pentru a nu afecta sănătatea orgnismului este indicat şi de catre specialişti a se urma o cură de detoxifiere, fie recomandată de către ei, fie aleasă de către voi.

La fiecare schimbare de sezon este utilă o  cură de detoxifiere  pentru a ajuta organismul să elimine toxinele exo şi endogene acumulate, pentru a creşte imunitatea organismului şi redobândirea tonusului fizic şi psihic.

94584-smoothie_sa

Dacă vara nu ţi-a fost atât de mult la îndemână pentru a elimina depozitele de grăsime nedorite, atunci toamna aceasta poate fi aliatul tău în slăbire.

Toamna aduce cu ea bogăţia de legume şi fructe, dar şi o serie de virusuri, depresii care duc chiar şi la o scădere a imunităţii organismului.

Alimentaţia are şi în acest caz un rol foarte important. Un organism care trece prin această fază de detoxifiere asimilează mai bine nutrienţii şi face faţă cu succes solicitărilor fizice şi psihice.

Mai multe informatii despre ce cure de detoxifiere sa incerci toamna asta poti gasi aici.

Hugs!