Greşeli pe care le faci în dietă şi cum le poţi evita

Fie că ai apelat la un nutriţionist, fie că ai început o cură găsită pe internet sau recomandată de prieteni, sigur ai făcut greşeli pe timpul dietei. Iată câteva greşeli şi sfaturi cum le poţi evita. Sper să-ti fie de folos.

raw-food-cleanse-ed3c5c04cf3eeb7fb4c800dec06aa42c30171d1b-s6-c30

  1. Apelezi frecvent la diete drastice

Deşi kilogramele nu s-au strâns într-o lună – două, vrei să scapi de ele cât mai repede, chiar într-o săptămână. Adopţi măsuri drastice ca să ajungi la greutatea „ideală”, de exemplu consumi doar grepfruit sau supă de varză. Rezultatul? Slăbeşti, însă odată ce ai terminat dieta, organismul va arde caloriile mai încet şi astfel vei lua în greutate mult mai repede.

Sfat: Adopta o dietă care să cuprindă toate grupele de alimente şi cu răbdare şi voinţă vei ajunge la rezultatele dorite.

  1. Micul dejun se rezumă la o cafea şi uneori la un corn sau croissant simplu.

Nu degeaba se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Este dificil să te păstrezi în formă până la prânz cu un asemnea mic dejun, deoarece în jurul orei zece când secreţia de insulină este maximă – determinând scăderea glicemiei – te va apuca o “foame foarte mare” care te poate determina să mănânci orice, fără să te mai gandesti la calitatea şi compoziţia alimentelor.
Sfat: Consumă la micul dejun alimente bogate în fibre şi proteine . Uite şi un exemplu de mic dejun ce te poate ajuta: 1 iaurt natural, 2 linguriţe de fulgi de ovaz, 1 linguriţă de stafide, o ceaşcă de cafea sau dacă vrei poţi înlocui cu o cană de ceai ( îţi recomand un ceai foarte bun, se numeşte foarte sugestiv “Bună dimineaţa” de la Verdex, este un amestec de plante care îţi dau o stare de bine şi energie întreaga zi, îl poţi cumpăra de aici http://verdex.ro/product/ceai-buna-dimineata-bio-50-gr/ 

ceai

  1. Faci excese de produse degresate

Deşi alimentele degresate joacă un rol important în dietă, nu trebuie să uiţi faptul că degresat nu înseamnă fără calorii.

Sfat: Cea mai buna metoda de a controla consumul de calorii este să citeşti etichetele la absolut toate produsele pe care le consumi.

  1. Consumi cantitati mici de apa

V-am vorbit în articolul trecut despre consumul de apă. Specialiştii se contrazic asupra cantităţii de apă ce trebuie consumată într-o dietă, dar sunt de acord însă într-o singură privinţă: apa nu trebuie să lipsească din orice dietă.

Sfat: Ȋncercă să consumi apă şi atunci când nu îţi este sete, nu treuie sa te deshidratezi, dar nici nu trebuie să te forţezi să bei o mare cantitate de apă.

  1. Nu faci sport

Ȋn cazul în care nu urmezi un program de exerciţii, menţinerea siluetei depinde doar de dietă. Dacă devii mai activă, îţi poţi permite să mănânci mai mult fără a lua în greutate.

Sfat: Tot ce trebuie să faci este să găseşti o activitate care să îţi facă plăcere. Dacă aparatele de la sală ţi se par plictisitoare, poţi încerca alte activităţi, precum înotul sau dansul.

  1. Când dieta începe să dea primele roade te cântăreşti aproape zilnic.

Sfat: Nu te cântări decât maximum de 3 ori pe lună, dimineaţa, cu acelaşi cântar! Aşa poţi să monitorizezi mult mai uşor progresele făcute de tine.

scales-weight-loss-lose-diet-confidence-self-image-health-spry-475x285

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s