MuscleMan, aportul proteic de care ai nevoie

Salut,

Am hotărât să scriu acest articol pentru că am tot auzit pe ici-colo cum că despre menţinerea în formă a sportivilor nu zic nimic. Ei, bine nu am stat mult pe gânduri şi am zis să scriu câte ceva.

M-am tot interesat eu despre sport, despre ce mănâncă un culturist de arată într-un mod de te cuprinde invidia, mai ales pe un bărbat care nu prea are activitate sportivă.

Zis şi făcut!

’’Cine nu are proteine, atunci să-ţi cumpere’’ – aceasta a fost replica care m-a determinat să scriu azi despre suplimentele proteice care ajută la dezvoltarea masei musculare, mai pe scurt te menţin în formă.

Bărbaţilor, în mare parte, articolul ăsta e pentru voi. Spun în mare parte pentru că eu cunosc şi femei care au pasiune înrăită pentru sport şi ’’lucrarea muşchilor’’, mai mult decât aş avea eu, de pildă.

Proteinele MuscleMan despre ele este vorba. Sunt o importantă clasă de nutrienţi pentru sportivi, dar mai ales pentru cei care doresc să îşi dezvolte masa musculară în mod semnificativ. Aceste proteine sunt molecule complexe şi de nelipsit materiei vii pentru că intră în compoziţia plasmei şi a nucleului participând la metabolismul celular.

proteine-3

De altfel, toate celule organismului uman au abilitatea de a sintetiza proteine, cu condiţia ca aminoacizii necesari să fie furnizaţi.

Spre deosebire de femei, bărbaţii au nevoie de mai multe proteine din cauză că au o greutate mai mare şi mai multă masă musculară. Nevoia de proteine ţine seamă şi de nivelul de activitate fizică a fiecăruia.

Aportul mai mare de proteine este regăsit în sporturile de rezistenţă deoarece acestea sunt utilizate ca şi sursă de energie, spre desoebire de sporturile de forţă, unde proteinele (MuscleMan) sunt esenţiale în construirea mesei musculare.

Ce părere aveţi despre acest lucru?

Hugs!

Lasă un răspuns

