2 exerciţii pentru un abdomen plat

Exerciţiile făcute de acasă sunt numai bune pentru a avea un corp atrăgător care să te determine să te simţi bine în pielea ta. Fie că este vorba de un atrenament cardio, de exerciţii pentru triceps sau abodomen, idea este că se poate scuti timp pentru a nu mai merge la sală şi a face totul chiar de acasă.

Îţi propun 2 tipuri de exerciţii ce pot fi făcute de acasă, dacă vrei un abdomen plat

1. Întinde-te cu spatele pe podea şi cu mâinile deasupra capului. Ridică încet trunchiul şi picioarele şi apoi revino în poziţia iniţială. Repetă de 20 de ori.Este un exerciţiu numai bun pentru a scăpa de burtă.

exercitiul-1

2. Abdomene către tavan – stat pe spate, cu picioarele îndoite, aduci mâinile deasupra capului şi te ridici de la podea încercând să ajungi cât mai sus cu palmele. Fă repetările controlat şi încearcă să ajungi sus cu palmele. După 4 runde ar trebui să simţi cum îţi arde abdomenul şi cum transpiraţia curge pe spate…
abdomene-catre-tavan

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s